Hold & Bero

Søhuset Motionscenter, her vil vi gerne give dig gode træningsoplevelser. Derfor gør vi meget ud af at tilbyde et spændende og varieret udbud af træningsmuligheder af høj kvalitet.

Vi tilbyder dig gratis rådgivning og vejledning for at sikre, at din træning bliver optimal, og at du får valuta for pengene.

Holdtræning i Søhuset Motionscenter i Hørsholm

Holdbooking

Husk at taste “sm” foran dit medlemsnummer når du logger dig ind.
HUSK, hvis du bruger iphone eller android, kan du hente app’en “Sport solution booking” på appstore/playbutik.

Afmelding af hold skal ske inden 2 timer før holdstart enten online på holdbooking eller i motionscenteret på medlemscomputeren.

Når du deltager på holdtimer, skal du være opmærksom på, at du skal fremmøde i motionscenteret på medlemscomputeren senest 10 min. før holdstart. Er du ikke mødt frem rettidigt, kan pladsen gå til dem, der evt. står på venteliste. Udeblivelsen fra reservationen genererer automatisk et gebyr på 35 kr., som vil blive trukket på din konto.

Holdbeskrivelser i Søhuset Motionscenter i Hørsholm

Holdbeskrivelser

Søhuset Motionscenter er et topmoderne treetagers motionshus, hvor du ikke alene kan styrke din muskulatur i vores fitnessmaskiner og de automatiske eGYM maskiner, men også slå dig løs på verdens bedste indendørs cykel eTenzor eller komme i form med eksempelvis Zumba, Pilates, Boksning, Yoga, Step, BodyPump.

Hold i Søhuset Motionscenter i Hørsholm

Holdplan

Holdplanen opdateres løbende, og du kan holde dig orienteret her på vores website. Holdplanen vil altid hænge på motionscentrets opslagstavle.

Vi tilpasser løbende vores holdtilbud i forhold til vores kunders efterspørgsel – hold derfor øje med justeringer og tilpasninger.

Bero

Du kan sætte dit kort i bero ved at trykke på boksen herunder.
(Log ind med medlemsnummer (står på medlemskortet) og kode (4 første cifre i CPR) , Tryk på “medlemskab” og derefter “sæt i bero”)

Vi anbefaler dog, at hvis du stadig har mulighed for at træne henover sommeren, at du holder din træning vedlige. (1-2 timer om ugen, kan sagtens holde din form vedlige)